2/1/14

espines de peix (encara)


3 comentaris:

xocolata amarga ha dit...

Somnis eròtics ens expliquen
(com qui explica un teorema,
o un conte),
ens revelen,
ens justifiquen.

Tu expliques un somni molt gràfic.
És intens i és bonic
però pedres encara,
i tant. Pedres encara.



Fa uns dies vaig somiar
uns ulls blaus que em miraven
i que ho veien tot de mi.
(aquest vers que avui t'explico és molt veritat
i molt poc lliure)
Diria que era el punt de saturació
de l'erotisme dels somnis eròtics menys convencionals.
(i encara no ho havia explicat, i és absurd potser que ho faci aquí i ara, però de cop i volta em calia)

Mercè Ipunt ha dit...

m'agrada i m'impregna, em vicia, torna i retorna.

xocolata amarga ha dit...


Què ha passat?
Deu ser que el món és canvi.
M'has intrigat, i he somrigut.