20/12/10

despullats


em trobava dins un fenomen hipnòtic
havies esborrat el meu futur
les teves històries dibuixaven una cartografia
de sentiments
sense sentir la teva veu
m'entrava l'anyor
de pensar-te
t'escoltava
com se sent caure la pluja lenta
els dies llags de la tardor
en el hotel danieli
travessava sales de colors diferents
hortènsies florides
miralls rectangulars
reflex del mar
melodia sensible
quan vaig arribar a l'habitació
la porta estava oberta
vaig empènyer
l'il.luminació suau em guiava
la teva mirada
brillava
el perfum de misteri
impregnava la meva existència
ens traguérem la roba en delicadesa
despullats
ossada esplèndida
tremolosos
entrem en els vertiginosos tactes
i convulsions
aquesta nit
segellàrem un pacte entre desconeguts
i a plena llum del sol
l'enigma

3 comentaris:

Guspira ha dit...

Uau... aquests versos em captiven...
Amb la veu tremolosa llegeixo els teus mots sensibles i penso en rostres desdibuixats d'amors ignots, de carícies primerenques, d'un ball de cossos ben arran...

Com sempre, excel·lent... Foto i versos.

Una abraçada!

polaroid mental ha dit...

intimitat i complicitat
pacte i secret
emoció
a ulls tancats

-- Fantàstic ! --

Joan Calsapeu-Layret ha dit...

imaginaves
i sembla tant real i delicat!

casi oloro l'olor de l'humit
salut